va ja är dålig på att uppdatera…

Standard

Jösses va kass ja är på att uppdatera bloggen, SKÄRPNING!!

Ja i mitt liv händer det massor just nu, ligger inte på latsidan. Träning upptar min större vakna tid på dygnet. Sen får ja in familjen och jobbet på ett hörn oxå. Men det får vara så ett tag. Familjen stöttar mig och då är det bara att köra på.

Ikväll har jag en dejt med min PT Roger på gymmet, ska bli himla skönt! Jag har ett mål och det målet ska bara fixas, så enkelt är det. Finns inget annat och det är nu min vinnarskalle ska plockas fram!

Just nu tränar jag löpning/kondition 5 dagar/vecka och varvar med styrka efteråt. Så jag har mitt program jag kör. Och på söndagar har ja kommit igång att lira handboll med husarens damer.. sjukt kul… Men det är hårt! Flera av tjejerna slutade spela i elitserien så sent som förra säsongen…så ni kan ju gissa tempot;) Men fan va kul det är att vara tillbaka på planen… Ska bara komma underfund och bli kompis med klistret;)

Hittade lite mått som togs innan operationen….

Har tappat 40cm över brösten, 24cm runt midjan, 35cm runt magen, 18cm runt låren och 10 cm över armarna… helt sjukt=) Ta fram ett måttband och kolla, det är sjukt mkt… och det är 38,1 kg i vikt… är u för fan en hel människa….otäckt… Den bilden kommer ni aldrig mer få se av mig… men ja är sjukt nöjd.

Jag har fått ert nytt liv och det är jag så otroligt tacksam för, och ni som anser att ja gjort fel …behåll det för er själva ja behöver inte massa negativ energi runt mig... My life my choice. Alla har ett val och detta var mitt!

Har fått frågan om ja skulle gör om operationen, JA TILL VARJE PRIS!!=) Inget att tveka på, vilket liv jag fått! Helt otroligt=)

Nog om detta nu ska jag plocka fram lite lunch…:=) och strax kommer Linus hem från skolan, de har åkt skridskor så han är väl nöjd nu när han kommer hem=)

I morgon blir det jobb igen nu är prinsessan i hemmet frisk…=)

 

Ha en bra dag!

” Inga uppgifter är för svåra att utföra, vissa kan bara ta lite längre tid”

 

 

Ett svar »

Lämna en kommentar